SELAMAT SEJAHTERA

Ahad, 5 Julai 2009

PR Bukan Pakatan Rakyat TAPI Pemusnah Rakyat




( PR ) PAKATAN RAKYAT
ATAU
PEMUSNAH RAKYAT

Kebelangkangan ini kita di dedahkan berkenaan kemelut yang berlaku dalam Pakatan Rakyat (PR).

Di kedah ,perang antara PAS dengan DAP berbalah berkenaan tempat sembelihan BABI. Sehingga DAP ugut nak keluar daripada PR. Campurtangan pulak PKR yang dikatakan hebat sangat kerana ada DSAI menyokong PAS dan memberi amaran kepada DAP supaya jangan mengamalkan budaya mengugut.Ditambah kalut lagi apabila Wakil Rakyat DAP isytihar jadi ADUN Bebas.


Di Pulau Pinang lagilah hebat, maklumlah Negeri yang diperintah oleh sebuah parti yang tidak rela sama sekali membenarkan PAS menubuh Negara Islam jika mereka memerintah Malaysia nanti.Antara yang berlaku kekalutan di Pulau Pinang adalah :

- Pemecat Johari Kassim dalam MPSP.
- Isu tanah di Kg Buah Pala.
- DAP mendakwa seorang Ahli Majlis Perbandaran Pualau Pinang (MPPP) daripada PKR menyalahguna kuasa.
- Pengerusi PKR Pulau Pinang Datuk Zahrain Mohamad Hashim menyindir Ketua Menteri, Lim Guan Eng yang tidak mengotakan apa yang pernah dikatakannya.


KESIMPUALANNYA.

Apakah Pakatan Rakyat ini benar-benar untuk membela rakyat atau pemusnah rakyat. Oleh itu marilah kita sama-sama memikirkannya demi masa depan Bangsa, Agama dan Negara kita ini. Kumpulan PR ini bukanlah berjuang untuk kepentingan rakyat tapi adalah semata-mata untuk mengejar jawatan yang di dalangi oleh seorang yang cukup licit permainan politiknya iaitu DSAI.

Janganlah kita mudah terpedaya dengan ucapan dan kata-kata yang di luahkan oleh menusia yang bernama DSAI ini. Kata-katanya yang penuh dengan tipu daya dan muslihat politiknya.

RENUNGKANLAH BAIK-BAIK . SEMUGA APA YANG KITA LAKUKAN AKAN MENDATANGKAN KEBAIKAN KEPADA ANAK CUCU KITA NANTI.

1 ulasan:

  1. Koi sudah fikir secara positif, koi tak dapat maafkan PAS dan PKR jika Melayu hancur.. Ini semua gara-gara mereka yang tidak pernah bersyukur...

    BalasPadam