SELAMAT SEJAHTERA

Jumaat, 21 Ogos 2009

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN.


SEMUGA KITA DAPAT BERSAMA.


Sempena bulan Ramadhan ini, saya mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua bloger-bloger, diharap pada bulan yang mulia ini dapat kita melakukan perkara-perkara yang baik,semuga kita sama-sama mendapat keberkatan daripada ALLAH SWT.

Di Bulan yang Mulia ini, sama-samalah kita bermuasabah diri masing-masing dan kita tingkatkan silaturahim kita sesama bangsa dan Agama ini semuga kita dapat duduk bersama, berbincang bersama dan memberi idea yang boleh sama-sama kita bangunkan bangsa kita ini demi anak cucu-cicik kita.

Tidak salah kalau kita duduk bersama, berfikir bersama dan melaksanakan bersama apa yang terbaik untuk Bangsa, Agama dan Negara yang tercinta ini.

Kadang - kadang terfikir juga saya, bagaimanakah keadaan kita pada bulan ramadhan sekiranya negara kita juga sama seperti negara Islam yang berada dalam keadaan huru-hara, peperangan dan sebagainya. Apakah kita mampu berhadapan dengan keadaan ini ?. SAMA-SAMALAH KITA FIKIRKAN.

1 ulasan:

  1. Salam Ramadhan,

    Sama-sama kita meleksanakan ibadah puasa, mudah-mudahan semua ibadah kita di bulan Ramadhan tahun ini lebih diberkatiNya.

    BalasPadam