SELAMAT SEJAHTERA

Sabtu, 8 Ogos 2009

(PR) BUKAN PAKATAN RAKYAT TAPI PERALATKAN RAKYAT

DULU :

Ujudnya Pakatan Rakyat (PR) adalah kerana DSAI yang menciptanya demi mengejar citi-citanya untuk menjadi PM. Tapi hajatnya tidak kesampaian walaupun dah ada kabinet bayangannya. Seluruh dunia tahu pada 16 september, DSAI akan dinobatkan sebagai PM Malaysia. Tapi Allah SWT berkuasa menentukan segalanya, kita masih lagi di perintah oleh pemimpin UMNO dan kita doakan sampai bila-bila.

SEKARANG ;

Pakatan Rakyat (PR)sudah bertukar menjadi Peralatkan Rakyat (PR). Dsai akan menggunakan sepenuh pengaruh rakyat bagi mengadakan demotrasi demi mencapai cita-citanya untuk memburukkan Negara Malaysia dan menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN).

HARI INI ;

Bukan saja rakyat dijadikan alat untuk kepentingan mereka tapi sekarang DSAI telah menggunakan parti PAS,DAP untuk kepentingannya.

Apa jua pandangan PAS tidak diendahkan lagi.
Apa jua dilakukan oleh DAP dibiarkan saja.

KENAPA JADI BEGINI ?.

Sama-sama kita tunggu dan lihat bagaimana akhirnya lakonan dan sendiwara yang dimainkan oleh DSAI ini.

Kita berharap pemimpin PAS akan sedar dan kembali kepada kebenaran, kalau dah haram tetap haram biarpun dengan kawan sendiri. Janganlah kerana kepentingan politik dan gilakan kuasa ,kita sanggup membenarkan yang haram bermarajalela di Negara Islam ini.

4 ulasan:

  1. salam...

    salam berkunjung...jemput ke blog beri komen entri ini http://abangdinlorry.blogspot.com/2009/08/sekolahkan-abg-din.html

    BalasPadam
  2. Salam,

    maaf kalau hari ini komen kawan terkasar sikit..

    Selagi ada Melayu berkepala babi dalam PAS dan PKr selagi itulah Mleyu akan terus tertipu....

    BalasPadam
  3. ASKUM. PG LIHAT DI ATAS SEKALI BLOG ANDA MASIH ADA PERKATAAN / IKON FLAG BLOG. SILA BUANGKAN KERENA JIKA SESIAPA MENEKANNYA MAKA GOOGLE AKAN DELETENYA SECARA OTOMATIK. BUANG SEGERA. PERGI KE BLOG PG DAN TULIS FLAG BLOG DI RUANGAN SEARH DAN IKUTI LANGKAHNYA. SEGERAKAN.

    BalasPadam
  4. Salam,

    Tembak kepala sure mati.

    BalasPadam