SELAMAT SEJAHTERA

Ahad, 23 Ogos 2009

INILAH KETENTUAN ALLAH SWT



















ADUN Lunas keluar PKR
23/08/2009 11:48am

KUALA LUMPUR 23 Ogos – Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Lunas, Mohd. Radzhi Salleh keluar daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan menjadi wakil rakyat bebas.
Bahagian PKR Padang Serai turut dibubarkan. - Utusan


Mungkin ramai lagi wakil rakyat PKR keluar parti - TPM
23/08/2009 7:02pm

BUKIT MERTAJAM 23 Ogos — Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata mungkin ramai lagi wakil rakyat daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) akan keluar parti itu kerana hilang keyakinan dengan perjuangan pemimpin mereka.
Katanya keputusan Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Lunas, Mohd Radzhi Salleh, keluar PKR menunjukkan bibit-bibit wakil rakyat parti itu tidak lagi menghiraukan kedudukan walaupun memegang jawatan Anggota Exco Kerajaan Negeri.
Ulasan Hujan emas :
Saya ucapkan SYABAS kepada YB Mohd Raszhi Salleh yang telah membuat keputusan yang cukup berani keluar dari PKR dan menjadi wakil rakyat bebas. Saya yakin keputusan ini bukan dibeli oleh BN atau UMNO.Ianya adalah satu keputusan di atas dasar kesedaran diri sendiri. Sedar selama ini di peralat oleh seorang pemimpin yang kehausan jawatan dan kuasa.
Diharap kepada wakil rakyat (melayu) dari PKR, fikirkanlah sebaik-baiknya, jangan dijadikan alat oleh pemimpin yang berkepentingan peribadi ini. Kita berjuanglah demi Bangsa, Agama dan Negara. Jadilah pejuang yang tulen bukan kerana berjuang untuk individu.
Kepada peyokong-peyokong Pakatan Rakyat dan PKR, fikir-fikirkanlah, jangan kita dialatkan lagi oleh manusia yang gilakan jawatan dan kuasa ini.


2 ulasan:

  1. Salam HE, kebenaran itu, tetap datang walau pun ianya lambat....

    Bermulanya hari ini, Allah telah memberi pertunjuk kebenaran dan keikhlasan UMNO memertabatkan bangsa dan agama Islam....

    BalasPadam
  2. AKU AMAT YAKIN ANWAR ALJUBURI DAN KHALID GAGAP AKAN PERANG BESAR AKHIRNYA PKR AKAN TUMBANG. PAS AKAN KEMBALI MENJADI TIKUS MONDUK LIAR YANG HIDUP DI LUBANG BUSUT BESAR DITENGAH SAWAH DI NEGERI KEDAH DAN KELANTAN.
    DAP PULA AKAN HILANG SOKONGAN KAUM CINA KERANA MEREKA TERLALU RAKUS,MELANGGAR AMANAT LEE KUAN YEW AGAR JANGAN GOPOH MENYUSUR AKAR,NANTI BISA KITA KERING SEBELUM KITA RACUN SELURUH AKAR UMBI MELAYU.MATLAMAT L.K.Y PRU 13 AKAN DATANG. TAPI TENTERANYA YANG TAMAK DAN RAKUS TELAH MENONJOLKAN SIAPA DAP SEBENARNYA.BANGSA MELAYU SEDARLAH INSAFLAH,BAHAWA TANPA PENYATUAN KITA MELAYU HANYA AKAN TINGGAL NAMA. PERCAYALAH.

    BalasPadam