SELAMAT SEJAHTERA

Khamis, 27 Ogos 2009

TAHNIAH DATUK SERI IDRIS JALA


Idris Jala menteri
Oleh Kamarulzaidi Kamis kamarulzaidi@bharian.com.my
Bos MAS diberi tugas pantau, kawal KPI
KUALA LUMPUR: Pengarah Urusan dan Ketua Eksekutif Penerbangan Malaysia (MAS), Datuk Seri Idris Jala (kanan), dilantik sebagai Menteri tanpa portfolio di Jabatan Perdana Menteri. Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, dalam satu kenyataan di Putrajaya semalam, berkata Idris juga dilantik sebagai Ketua Eksekutif Unit Penyampaian dan Pengurusan Prestasi (Pemandu), sebuah badan baru yang ditubuhkan bagi memantau dan mengawal pelaksanaan inisiatif Indeks Prestasi Utama (KPI) peringkat nasional dan menteri.
Ulasan Hujan emas :
Tahniah diucapkan kepada Datuk Seri Idris Jala kerana dilantik sebagai Menteri di Jabatan Perdana Menteri. Semuga dengan perlantikan ini akan dapat membantu YAB PM bagi merealisasikan hasrat dan impian PM untuk menjadikan Malaysia ini 1MALAYSIA dan RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAMPAIAN DIUTAMAKAN.
Kita percaya dengan kebolehan yang ada pada Datuk Seri Idris Jala akan dapat membantu PM dan Kerajaan.
Kepada Ahli Parlimen BN (Tidak menjadi Menteri dan Tim Menteri) janganlah berkecil hati kerana tidak diberi peluang oleh PM. Buatlah kerja dan tunjukkan kebolehan masing-masing, saya yakin jika kita melakukan kerja dengan ikhlas, insyallah akan ada balasannya.
Saya juga yakin demi untuk kekuatan Kerajaan Barisan Nasional, Ahli Parlimen BN tidak akan berkecil hati dengan perlantikan Datuk Seri Idris
SEMUGA DATUK SERI IDRIS JALA DAPAT MENJALANKAN TUGAS SEBAIK MUNGKIN YANG BOLEH JANGANLAH MENCEMARKAN KEPERCAYAAN YANG DIBERIKAN OLEH YAB PM INI DAN JANGAN JADI SEPERTI DATO ZAID IBRAHIM (kacang lupakan kulit).

4 ulasan:

  1. Zaid Ibrahim api dalam sekam..
    Zaid Ibrahim gunting dalam lipatan..

    BalasPadam
  2. Salam,

    somoga perlantikan Idris Jala memperkemas lagi jentera Datuk Seri Najib dalam mentadbir negara dengan ada KPI.

    BalasPadam
  3. Hendaknya begitulah,Datuk Idris Jala bukanlah jenis seperti Zaid Ibrahim.

    BalasPadam
  4. Tahniah.Moga Malaysia makin terbilang

    BalasPadam