SELAMAT SEJAHTERA

Khamis, 1 Julai 2010

Anwar PUJUK Yahudi







APA PANDANGAN PAS TERHADAP SIKAP ANWAR ?.


Kunjungan Datuk Seri Anwar Ibrahim ke Amerika Syarikat (AS) semata-mata untuk menuntut kemaafan daripada Yahudi di atas kenyataannya yang dilihat beliau sebagai ANTI-YAHUDI dalam isu APCO Worldwide.


Dengan sikap Anwar seperti TALAM DUA MUKA ini, BAGAIMANAKAH PANDANGAN PAS?.


APAKAH MASIH LAGI TIDAK NAMPAK SIAPA SEBENARNYA YANG MENJALIN HUBUNGAN DENGAN YAHUDI ?.


Kenapa PAS hanya berdiam diri, Kenapa tidak diadakan demotrasi membantah hubungan Anwar dengan Yahudi ?.


Apakah isu ini juga hanya melibatkan peribadi bukannya parti sebagaimana kenyataan Karpal Singh tentang Islam PAS yang ditafsirkan oleh Tok Guru Nik Aziz sebagai pandangan peribadi dan bukannya pandangan DAP ?.


KEPADA PENYOKONG PAS, Yang taksub dengan pemimpin mereka sedarlah...............Jangan sampai diri kita juga akan digadaikan demi untuk mempertahan kuasa dan jawatan yang diperolehi oleh pemimpin mereka.


Jangan sesekali kita diperdayakan dengan perjuangan Islam yang dilaung-laungkan oleh mereka SEBENARNYA mereka menggunakan Islam bagi mengejar jawatan dan kuasa.


FIKIRKANLAH ......ADAKAH DAP DAN PKR BENAR-BENAR IKHLAS BERGABUNG DENGAN PAS ATAU HANYA SEKADAR MENJADIKAN PAS SEBAGAI ALAT DEMI KEPENTINGAN PERJUANGAN MEREKA ?.


SELIDEKILAH DENGAN SEBENARN-BENARNYA, CUKUPLAH HANYA PARTI SAHAJA YANG MENJADI ALAT KEPADA DAP DAN PKR. JANGAN SAMPAI AGAMA DAN DIRI KITA JUGA DIGADAIKAN.


FIKIR-FIKIRLAH WAHAI PENYOKONG PAS.

1 ulasan:

  1. Ini olang tarak moleh pakai ma..manyak kuat auta sama olang melayu...
    manyak kuat ampu itu yahuuuuu...opsss yahudi...
    lagi mau sokong ka ?

    BalasPadam