SELAMAT SEJAHTERA

Ahad, 11 Oktober 2009

ADAKAH PAS AKAN LEBIH GANAS SELEPAS BAGAN PINANG


















Keputusan pilihanraya DUN Bagan Pinang telah diketahui dan kemenangan BN tidak boleh dipertikaikan kerana kekuatan yang dibina di Bagan Pinang tidak boleh digugat oleh mana-mana pihak.

Kepada kepiminan PAS, DAP dan PKR janganglah terlalu angkuh apabila keputusana pilihanraya berpihak kepada parti mereka. Hari ini kita semua dapat menilai perilaku dan tindakan-tindakan yang dilakukan oleh pihak pembangkang di sepanjang kempen PRK Bagan Pinang.

Kalau inilah sikap yang ditunjukkan bagi meraih undi daripada rakyat,bagaimana nak memerintah Negara?. Sikap biadap, samseng,sombong semuanya ada pada orang PAS maka tak hairanlah kalau PAS memerintah negara ini akan menjadi seperti Iraq dan sebagainya.

Sampai bilakah pemimpin PAS akan menamatkan sikap yang merugikan rakyat semua ?. Sedar atau tidak jika peristiwa sebegini akan terus berlaku siap yang akan menanggung kerugiannya?.

Lihatlah anak Bangsa Melayu hari ini, apakah kita sanggup melihat bangsa kita bersengketa sesama sendiri ?.

Oleh itu, sedarlah wahai Pemimpin dan pengikut PAS, jangan kita hancurkan umat yang sebangsa dan seAgama dengan kita demi kepentingan politik. Kita jadikan peristiwa yang berlaku di Bagan Pinang ini sebagai pengajaran kepada kita semua.

BERSATULAH DEMI BANGSA, AGAMA DAN NEGARA. Jangan sampai kubur kita nanti dibasahi dengan cucuran air kencing cucu=cicik kita. WASSALAM.

2 ulasan:

  1. Sikap pak lobai berjanggut sejemput..yang mengatakan mereka terlebih islam daripada orang lain tidak mengakui kesalahan yang mereka lakukan sepatutnya mereka muhasabah diri untuk membetulkan mana yang kurang...sekiranya undi pos dipertikaikan ..kalau ditolak pun bn masih lagi menang..tu suruh pak lobai tu kaji balik apa yang telah mereka lakukan menjelang PRK tu..

    1. Menipu dengan mengatakan penyokong nya di belasah >100 orang dengan parang...tapi mamat toncang tu kebal baju ada kesan hirisan tak kesan luka takde..bila polis panggil buat laporan semua dah kecut teloq dan memberi berbagai alasan.

    2. Gelagat setan puak taliban PAS tidak menggambarkan ianya sebagai saorang islam.

    3. Didalam ceramah pas dipenuhi dengan caci nesta dan maki hamun serta membenarkan sikapir mempermainkan agama islam..hal ini menghiris perasaan orang melayu.

    4. Sikap pemimpin pas yang sering menghalalkan perbagai cara telah memudarkan rasa hormat orang melayu terhadap pas.

    5. Gelagat nizar di perak..azizan dikedah dan khalid gagap yang menjadi pak turut kepada dap dan nuar brahi seolah-olah pas tiada kuasa dan hanya menjadi pacacai sahaja..

    6. Sikap pembangkang yang tidak menghormati pihak istana menyebabkan bangsa melayu terasa hati …sebagai orang melayu walau semarah mana sekalipun terhadap pihak istana tetapi mereka tak rela sultan sebagai peneraju bangsa melayu di perlekehkan..oleh bangsa asing.

    7. Sebenarnya protes rakyat terhadap pas telah nampak didalam beberapa PRK yang lalu bermula di bkt gantang..undi umno kian meningkat ..pas hanya menang disebabkan sokongan daripada kaum kapir..

    BalasPadam
  2. Mereka hanya ganas hanya pada sesama Melayu sahaja...... dengan DAP dia orang bercawat ekor.... itulah kaum-kaum khawarij PAS....

    BalasPadam