SELAMAT SEJAHTERA

Sabtu, 22 Mei 2010

FUZIAH SALLEH NASIHAT KELUAR SEGERA









Ahli PKR Tidak puashati dinasihat keluar Parti.


Fuziah Salleh ,Ahli Parlimen Kuantan menyeru kepada ahli PKR yang tidak berpuashati dinasihatkan agar keluar parti dengan segera tanpa menunggu pilihanraya.


KENAPA FUZIAH MEMBUAT KENYATAAN SEPERTI INI ?.


Adakah beliau sememangnya risau dan bimbang dengan perkembangan terkini yang mana semakin ramai ahli PKR seluruh Tanah air termasuk beberapa Ahli Parlimennya yang keluar parti?. ATAU Beliau sengaja memberi amaran agar ahli PKR selepas ini jangan keluar parti ?

SEBENARNYA, Fuziah dan kepimpinan PKR memang risau dan bimbang dengan perkembangan terkini dimana semakin ramai ahli PKR yang keluar parti. Mereka juga bimbang jika perkara ini terus berlaku, pada pilihanraya umum akan datang mereka ini akan kehilangan jawatan dan kuasa.

Sebab itulah , Fuziah Salleh memberi amaran awal kepada ahlinya supaya membuat keputusan segera , agar mereka juga akan memilih jalannya sendiri atau membuat sesuatu perkara yang membolehkan mereka mengekalkan jawatan dan kuasa mereka seperti hari ini.

KEPADA AHLI PKR. Sedarlah bahawasanya parti PKR tidak boleh membawa apa -apa perubahan bagi menjamin keharmonian dan masa depan rakyat Malaysia ini.

OLEH ITU, Buatlah keputusan segera demi masa depan anak-anak kita yang mana sekarang ini terdapat setengah pehak yang sedang mengambil kesempatan di atas perpecahan orang melayu untuk mendapatkan kuasa bagi memerintah Negara MALAYSIA ini.

FIKIR-FIKRKANLAH WAHAI AHLI PKR..............

4 ulasan:

  1. Bro, selayaknya Melayu-Melayu dlm PKR keluar sekarang..... jangan terikut-ikut jadi barua yahudi macam Anwar tu....

    BalasPadam
  2. keluar ramai2 idea yg bagus, moh kita pakat kuar dari pkr, fuziah pun bukan bagus sgt

    BalasPadam
  3. Fauziah tu orang pempuan tak kerja pun x ape ..itu sebab cakap senang tapi org lelaki lain fikirannya kena ada keja jaga anak bini bagi makan sebab itu ada nak jadi adun sebab perut adan seban bela individu ada masuk untuk bantu bangsa lain kali masuk politik pilih yang betul betul boleh tolong perut dan rakyat bukan cakap saja macam fauziah perut kosong apa lagi nak bantu rakyat dan pr yang lain...jum keluar ramai ramai tinggalkan PAS PKR dan DAP sekali masuk UMNO... hidup Melayu

    BalasPadam
  4. dengar khabolah kita orang FELDA kena jaga bebaik keharmonian dalam felda sebab ada dajjal mahu ma suk felda dan buat hal dia datang dari jajahan kelantan....jangan bagi masuk nanti linggkup dan kucarkacir masyarakat felda

    BalasPadam