SELAMAT SEJAHTERA

Khamis, 21 Oktober 2010

PAS TIDAK ADA CALON YANG BERWIBAWA





PAS UMUM CALON PRK DUN GALAS.


Malam tadi Pas telah mengumumkan calon yang bakal bertanding di PRK Dun Galas nanti iaitu Dr Zulkifli Mohamad, Tim Yang Dipertua Pas Kawasan Gua Musang.


Inilah calon yang terbaik sandaran Pas untuk menang di Galas. Pengumuman malam tadi juga memberi sedikt sebanyak kekecewaan kepada pemimpin Pas yang lain seperti Ketua Dewan Pemuda Pas dan Naib Yang Dipertua Pas Kawasan Gua Musang. Paling mengecewakan adalah golongan orang asli yang mengharapkan pemimpin mereka akan dipilih menjadi calon Galas sebagaimana yang diwar-warkan oleh Nik Aziz.


Sebenarnya Pas tidak ada calon yang lebik baik bagi bertanding di Dun Galas ini dan terpaksa meletakkan Dr Zulkifli walaupun beliau sudah dua kali tewas dipilihanraya umum.


Inilah satu-satunya calon yang terbaik dan Pas juga menyedari bahawa pengundi di Gua Musang menolak calon ini dalam pilihanraya yang lepas.


OLEH ITU, Kepada Pengundi di Du Galas, kalau di pilihanraya umum yang lalu calon ini bukan pilihan, maka sekali lagi di PRK Dn Galas ini sewajarnya calon Pas ini ditola sekali lagi dan memberi sokongan kepada Barisan Nasional yang sudah terbukti boleh berbakti kepada rakyat dibawah kepimpinan YAB Datuk Seri Najib.


FIKR-FIKRKANLAH.............

3 ulasan:

  1. Di Kelantan, nepo & crony ikut nabi
    Di Shah Alam, masuk gerja ikut nabi
    Kes khalwat pun ikut nabi ke

    BalasPadam
  2. betul ke dr ini perenah ditangkap kalwat dulunya?
    lihat papagomo

    BalasPadam
  3. Khalwat tu apa bang ???

    Oooo ... tangkap basah err .... baru faham.

    Maaf saya tak gi sekolah tinggi.

    BalasPadam