SELAMAT SEJAHTERA

Rabu, 9 Disember 2009

AJARAN SIAPA DAP BERSIKAP KURANG AJAR.


KENAPA DAP SUDAH BERANI ?.


Sikap wakil rakyat DAP, Nga Kor Ming mempersoalkan peruntukan kerajaan sebanyak RM748 juta untuk membina 611 buah masjid bagi tempoh 2000 hingga tahun lepas dan pada masa yang sama menyatakan kerajaan gagal membina rumah ibadat agama lain, merupakan kenyataan yang tidak sewajarnya lahir dari mulut seorang warganegara.
Ulasan Hujanemas:
Hari ini semakin hari semakin berani Puak DAP menyentuh kepentingan melayu dan sekarang peruntukan pembinaan masjid juga sudah dipertikaikan. Mereka tahu perkara ini tidak boleh disentuh kerana berkaitan dengan Raja-Raja Melayu TAPI kenapa sekarang sudah begitu biadap ?.
Adakah mereka sudah yakin dengan apa sahaja perkara yang dilakukan akan mendapat sokongan daripad PAS dan PKR ?.
Ini semua adalah ajaran PAS dan PKR kerana membiarkan dan meyokong apa sahaja yang dilakukan oleh puak kafir ini. Bermula dengan menyokong mereka menggunakan ayat Al-Quran dalam ceramah dan kemudian membenarkan memasukki Masjid untuk berceramah.
Hari ini BERANI mepertikaikan peruntukan masjid pula. Kepada pemimpin PAS dan PKR, SEDARLAH, mana letaknya maruah kita orang melayu ?. Janganlah kita menjual Agama demi kepentingan politik dan dendam yang jahat itu.
FIKIRKANLAH masa depan bangsa dan Agama kita. Jangan sampai sudah tergadai bangsa dan agama baru nak sedar.
KEPADA PENYOKONG PAS DAN PKR sedarlah bagaimana pemimpin PAS dan PKR membiarkan puak kafir arbi ini bermaharajalela mempertikaikan hak kita sebagaimana orang melayu dan cuba nak menghapuskan Agama Islam ini.
FIKIR-FIKIRKAN WAHAI UMAT MELAYU ISLAM.

4 ulasan:

  1. Salam bro.. Mereka dah tahu DAP itu musuh Islam namun PAS dan PKR jadikan kawan. Tunggulah kebinasaannya..

    BalasPadam
  2. Bro, tak tahu lagi ke........ tok guru Nik Azizlah gurunya...... puak-puak PAs la ni dah tak sanggup nak ceramah agama lagi, dia dah lantik Nga, Gobala ganti untuk baca Quran.....

    BalasPadam
  3. Nik Aziz dah mula sedar kesilapannya. Tapi dek kerana nak jaga macho selaku Tuan Guru, terpaksalah digagah-gagahkan juga memperjuangkan parti yang berlabelkan Islam. Berikutan kunjungan Dr Asri (bekas Mufti Perlis yg ditahan JAIS)menemui Nik Aziz baru-baru ini, jelas membuatkan Nik Aziz sedar kesilapannya selama ini. Kesilapan yg paling besar Nik Aziz adalah bersekongkol ngan DAP kafir harbi dalam menjahanamkan negara. PAS dan PKR telah menghadiahkan Pulau Pinang kepada DAP, manakala DAP masih kekal menghadiahkan Kelate kepada PAS....
    Anwar Ibrahim taknak apa-apa. Cuma dia nak merasa jadi PM sebelum mati...

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum

    Fikirlah secara waras , BN tu pemerintah dan sepatutnya memberi peruntukkan kepada rakyatnya yg beragama lain membina rumah ibadat mereka.DAP tu belajar dari MCA lah, MCA tu kawan UMNO. MCA yang hampir mati tu pun berani gertak UMNO inikan pula DAP yang lebih kuat. Janganlah asyik nak salahkan orang lain.

    BalasPadam