SELAMAT SEJAHTERA

Ahad, 13 September 2009

PEMIMPIN YANG DIPERLUKAN.



PEMIMPIN YANG MENDENGAR DENYUT NADI RAKYAT.










PILIH PEMIMPIN UTAMAKAN RAKYAT – DATO NAJIB

Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak mengingatkan semua pemimpin parti komponen Barisan Nasional (BN) menjadi popular dalam parti tetapi tidak popular dikalangan rakyat.

Tumpuan utama adalah meraih popular dikalangan rakyat bagi membolehkan BN menang besar dalam pilihanraya akan datang.

Kepada semua pemimpin dalam komponen BN haruslah mengambil perhatian yang sewajarnya peringatan oleh Datuk Najib ini.

Hari ini, kita bukan lagi hendak menjadi hero dalam parti masing-masing tetapi kita nak menjadi pemimpin yang boleh diterima oleh semua rakyat. Hebat dalam parti tidak menjamin akan menang dalam pilihanraya.

Oleh itu, kepada semua pemimpin parti, apabila memilih calon dalam pilihanraya biarlah ianya benar-benar diterima oleh rakyat bukannya yang baik dengan pemimpin sahaja.

Denyut nadi rakyat perlu didengari betul-betul dan bertindak dengan segera untuk mambantu rakyat bukan hanya sekadar mendengar dan selepas itu lenyap begitu sahaja.

Kalau kita selalu mendekati rakyat maka rakyat akan selalu mengingati pemimpin dan tidak rugi kalau kita selalu mendekati rakyat.

KEPADA PEMIMPIN JADILAH PEMIMPIN YANG DISUKAI RAKYAT BUKANNYA SETAKAT POPULAR DALAM PARTI.

1 ulasan:

  1. Semak maklumat2 tukang canang, tok selampit, awang buyung, awang batil atau awang brlanga dsb. Jangan mudah terpengaruh oleh lantang atau merdu suara mereka. Tengok laksana kerja. Jangan ikut terpengaruh janji kata kata.

    BalasPadam