SELAMAT SEJAHTERA

Sabtu, 26 September 2009

TUANKU SULTAN PAHANG BERJIWA RAKYAT

TUANKU MINTA SOKONG KERAJAAN.

Saya cukup terharu apabila membaca titah Baginda Sultan Pahang yang mahukan rakyat terus meyokong kerajaan yang banyak melaksanakan agenda pembangunan negeri,terutama dari aspek ekonomi,pendidikan dan kemudahan asas.

Baginda bertitah semasa meninjau tapak Jambatan Kuala Krau yang bernilai RM 64 juta. Keperihatinan Baginda memang sudah terbukti kerana setiap masalah rakyat diambil tahu oleh Baginda.

Kepada semua penduduk di Negeri Pahang samada anak jati Pahang atau yang tinggal di Negeri Pahang terutama PENEROKA FELDA haruslah berterima kasih kepada KDYM Sultan Pahang dan Kerajaan Negeri Pahang. Negeri Pahang satu-satunya negeri yang membenarkan rakyat daripada negeri lain menjadi peneroka Felda di Pahang.

Sebab itulah saranan Baginda harus kita ikuti kerana Baginda yakin dengan Kerajaan yang ada sekarang untuk mentadbir Negara Malaysia ini. Janganlah kita terpengaruh dengan anasir-anasir jahat yang memperalatkan rakyat bagi mencapai cita-cita jahat mereka.

Tengoklah negeri yang diperintah oleh Pembangkang, bagaimana sekarang ?.Urus negeri pun, mereka sesama mereka tidak boleh berpakat inikan pulak nak memerintah Negara.

Sekali lagi saya menyeru kepada warga Negeri Pahang dengarlah nasihat Baginda Sultan Pahang dan kepada para peneroka Felda di Negeri Pahang patuhlah nasihat Baginda ini. Jangan sesekali kita engkar nasihatnya.
JADILAH ORANG YANG TAHU BERTERIMA KASIH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan