SELAMAT SEJAHTERA

Rabu, 16 September 2009

HADIAH KEPADA ANWAR SEMPENA 16 SEPTEMBER


















Permohonan Anwar gagal
Oleh AMIRUDDIN HARUN
KUALA LUMPUR 16 Sept. – Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini gagal dalam usahanya untuk melucutkan kelayakan keseluruhan pasukan pendakwaan dalam kes liwat terhadap bekas pembantunya.
Hakim Mahkamah Tinggi (Bahagian Rayuan dan Kuasa-Kuasa Khas), Datuk Alizatul Khair Osman Khairuddin mendapati Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu antara lain telah menyalahgunakan proses mahkamah bertujuan melemahkan prosiding jenayah yang dihadapinya.

Ulasan Hujan emas :
Keputusan Mahkamah Tinggi menolak permohonan Anwar untuk melucutkan keseluruhan pasukan pendakwaan dalam kes liwat terhadap bekas pembantunya merupakan hadiah istimewa sempena ulangtahun angan-angan Anwar menjadi PM .

Kenapa tarikh 16 september yang menjadi pilihan hari menentukan keputusan ke atas Anwar ?.Adakah ianya dirancang atau ianya terjadi tanpa disedari oleh sesiapa?.

Kepada Sdr Anwar, janganlah buat helah lagi demi KEADILAN DAN KEBENARAN. Percepatkanlah perbicaraan ini agar semua dunia tahu bahawa apa cerita sebenarnya. Jangan tunggu sehingga 16 september akan datang bimbang akan ada kejutan lagi seperti 16 september 2009.

Kalau kita tidak bersalah kenapa kita sanggup mencari alasan agar perbicaraan untuk membersihkan diri kita di tangguhkan ?.

Kebelakangan ini banyak sangat peristiwa-peristiwa yang dirancang berlaku agar isu liwat ini tidak diperkatakan oleh masyarakat umum. TAPI PERLU DIINGAT, walaupun tidak diperkatakan namun masyarakat tidak akan lupa selagi perbicaraan tidak dijalankan.


KEPADA PENGIKUT - PENGIKUT PR, FIKIRKANLAH SECARA RASIONAL KENAPA PERKARA SEBEGINI BERLAKU ?.


Jangan kita mengikut tanpa usul periksa ,yang rugi kita, mereka tetap dengan kehidupan yang selesa.

FIKIR-FIKIRKANLAH.


2 ulasan:

  1. salam - Anwar telah berjaya menjadikan pengikutnya taksub,mempercayai dia tetap benar walaupun dia
    ibarat udang - ekor cantik berkotek tapi kepala penuh tahi...

    BalasPadam
  2. Salam, Anwar akan mati dalam angan-angan macam mat jenin.....

    Selamat Hari Raya, maaf zahir batin...

    BalasPadam