SELAMAT SEJAHTERA

Selasa, 15 September 2009

DEMI POLITIK GADAI KAN BANGSA DAN NEGARA

















KOTA BHARU – Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tidak bimbang dengan langkah DAP Selangor yang membuka keahlian kepada orang Islam yang turut disokong oleh Pesuruhjaya Pas Selangor Datuk Dr Hassan Mohd Ali.

Hujan emas ulas:

Ini lagi satu cerita demi kepentingan politik ,kuasa dan jawatan, sekali lagi PAS sanggup menggadaikan maruah bangsa MELAYU dengan merestui dan menyokong orang melayu menyertai DAP.

Apakah PAS sedar mainan politik DAP ini yang akan memperkudakan orang melayu ?.

Datuk Hassan Mohd Ali yang suatu ketika dulu sanggup meletakkan jawatan kerana memprotes jualan arak di Selangor tetapi terus senyap setelah berjumpa dengan kepimipinan DAP dan PKR dan hari ini juga menyokong orang melayu menyertai DAP.

SAYANG SERIBU KALI SAYANG . Datuk Hasan merupa salah seorang pakar motivasi yang terhebat dikalangan orang melayu yang sanggup menggadaikan maruahnya demi kerana jawatan dan kuasa politik.


Adakah PAS sedar apa yang berlaku di Perak ?. Apabila diberi Kuasa memerintah Perak, SIAPA YANG BERKUASA DI PERAK ?. PAS ATAU DAP ?. Pemimpin PAS diberi jawatan tapi kuasa adalah milik DAP sebab itulah diluluskan tanah samapai 999 tahun kepada kaum bukan melayu.PAS hanya jadi pak sanggup je.


SEDARLAH WAHAI PEMIMPIN PAS.
Kalaulah Perlembagaan Tubuh Kerajaan Negeri Perak membenarkan Menteri Besar bukan orang melayu, saya yakin bukan NIZAR yang menjadi Menteri Besar.

Hari ini DAP mempelawa orang melayu menyertai DAP,Apakah kita sedar atau tidak perancangan mereka ?.

Apakah kita sanggup negara kita ini menjadi seperti negeri Perak sewaktu diperintah oleh PR ?.

JAWATAN DIBERIKAN KEPADA MELAYU TAPI KUASA ADALAH MILIKNYA.
Kepada Datuk Nik Aziz dan Datuk Hassan Ali, janganlah sampai maruah bangsa melayu pun hendak digadaikan dek kerana jawatan. Fikirkan juga tentang melayu, kalau dah jadi seperti Singapura sudah tidak berguna lagi.

FIKIR-FIKIRKANLAH DEMI BANGSA MELAYU.


5 ulasan:

  1. Salam,
    Itulah sikap PAS cuma ingin mempertahankan kuasa.
    Tak kira apa yang berlaku, mereka cuma ada jawatan tapi yang berkuasa DAP seperti apa yang berlaku di Selangor dan Pulau Pinang, PAS cuma anggup-anggup yang berkuasa DAP.Begitu juga di Perak yang berkuasa di Perak DAP, PAS setakat jawatan Menteri Besar itu sahaja.

    Tak sedar lagike.. bila dah hancur, melayu akan merempat di bumi sendiri...sedarlah...
    Pada masa itu tidak ada gunanya lagi.

    BalasPadam
  2. PAS bodoh tak sedar DAP memecahbelahkan lagi melayu. MELAYU akan layu di bumi sendiri. Tindakan melayu PAS da PKR Pembangkang yang menyokong tindakan DAP ini adalah Pengkhianat kepada anak cucu keturunan aku seumur hidup dan akan aku tuntut diakhirat. SALAM

    BalasPadam
  3. Terima kasih di atas padangan mat yen dan Tok ayah, kita kena sedarkan pengikut PAS supaya mereka tidak diperbodohkan oleh Pemimpin mereka yang gilakan jawatan.

    BalasPadam
  4. Sudah tujuh kali PRK diadakan selepas PRU12. Malang sungguh bagi nasib BN/UMNO, cuma menang sekali sahaja di Batang Ai, Sarawak.

    Sebenarnya BN/UMNO memang sudah tiada harapan lagi untuk menang dalam mana2 PRK atau pada PRU13 nanti. BN sudah tidak diterima oleh rakyat yang sudah sedar akan keburukan parti itu.

    UMNO sebagai parti utama bermasalah kerana masih lagi ramai pemimpin yang 'rasuah' berada berkuasa dalam parti itu. UMNO tidak akan diterima rakyat selagi ianya tidak dibersihkan 100%.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam