SELAMAT SEJAHTERA

Selasa, 4 Ogos 2009

SIAPA YANG BERKUASA SEKARANG






Kerajaan Selangor tolak desakan Pas
SHAH ALAM: Kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor menolak desakan Pas supaya Ronnie Liu digugurkan daripada barisan Exco negeri kerana didakwa menghalang pihak berkuasa tempatan (PBT) merampas minuman keras, dengan alasan ia bukan isu.
Ulasan Hujan emas:
Inilah Kerajaan yang mengatakan berjuang untuk kebebasan rakyat, sehinggakan menyokong orang yang menghalang pihak berkuasa untuk mencegah kemungkaran.
Kerana takutkan jawatan dan kuasa yang ada terlepas, maka sanggup menolak desakan Pas Selangor.
Jelaslah kepada kita semua, PKR bukan berjuang untuk kepentingan rakyat TETAPI demi kepentingan peribadi yang gilakan kuasa dan jawatan. Baru dah pegang negeri, macam-macam perkara dah berlaku. Kalau dapat perintah Negara ini, rasanya bukan setakat membenarkan jual arak bahkan akan membenarkan membuka kilang memproses arak.
Kepada Rakan-rakan yang masih berada dalam Pakatan Rakyat (PR).fikir-fikirkanlah, jangan kita diperalatkan demi kepentingan mereka. Kalau mereka mendapat kuasa, Kita macam ni juga, mereka dah tak cari kita lagi,yang mereka cari ialah harta dan kekayaan.Tengoklah apa yang berlaku di Kg Buah Pala, apa yang mereka buat. jangan kita juga akan menerima nasib yang sama seperti penduduk di kg Buah Pala.
Demi kepentingan Bangsa, Agama dan Negara, marilah kita berubah kejalan yang benar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan