SELAMAT SEJAHTERA

Ahad, 23 Ogos 2009

NIK AZIZ LOYAR BURUK LAGI





Tinggalkan Umno dengan syurga rasuahnya, kata Nik Aziz


KUALA LUMPUR, 22 Ogos: Walaupun diserang dari pelbagai penjuru setelah kenyataannya disalah lapor oleh sebuah agensi berita, Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tetap bertegas dengan pendiriannya bahawa Umno memperjuangkan "Islam palsu".

Sambil mengajak semua pihak meninggalkan Umno dengan syurga politik wangnya, dalam pesanannya kepada para pengundi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir, beliau yakin pengundi yang beragama Islam akan menyokong PAS yang memperjuangkan Islam yang lengkap sempurna dan bukan Islam yang diterima sebahagiannya serta ditolak sebahagiannya.


Ulasan Hujan emas:


Saya terbaca atikel dalam harakah seperti yang tercatit seperti di atas. Baru -baru ini dituduh peyokong UMNO tak masuk syurga, yang terbaru UMNO ada syurga rasuah pulak.


Sebab tulah, saya kata nik aziz dah nyanyuk dan sekarang nak tambah lagi satu iaitu kaki loyar buruk (loghat Kelantan). Dulu kata tak masuk syurga, sekarang kata ada syurga pulak yang mana satu betul ni, sebab tulah di katakan dah nyanyuk. kalau dah nyanyuk dah tak boleh jadi pemimpin,tau tak ?.


Inilah kalau dah gila jawatan dan kuasa, dak nyanyuk pun nak pegang jawatan lagi. NASIB BADAN LA ORANG KELANTAN.


Nak tanya nik aziz, ada pemimpin pakatan rakyat yang bukan Islam meyertai majlis berbuka puasa di Permatang Pasir, lepas ni boleh masuk Syurga ke?. KALAU SOKONG PAS BOLEH KUT?.


FIKIR-FIKIRLAH WAHAI UMAT YANG SAYANGKAN AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan