SELAMAT SEJAHTERA

Sabtu, 18 Disember 2010

PAS GILA KUASA DAN JAWATAN


PRK DUN TENANG, JOHOR.

Timbalan Presiden Pas,Nasharudin Mat Isa berkata, Beliau telah dihubungi oleh Pas negeri Johor yang mahu meletakkan calun di DUN berkenaan. Perhubongan negeri Johor telah bermesyuarat malam tadi dan telah membuat keputusan untuk bertanding di kawasan tersebut.

INILAH WAJAH SEBENARNYA PARTI PAS YANG MEMPERALATKAN AGAMA BAGI KEPENTINGAN PARTINYA.


Pemimpin dan rakyat BN sibuk menguruskan jenazah Allahyarham Dato Sulaiman Taha, puak Pas pula sibuk mengadakan mesyuarat untuk membuat keputusan bertanding dalam PRK DUN Tenang nanti.


Mungkin Pas bimbang kalau lambat membuat keputusan takut nanti kawasan tersebut akan diletak calon dari PKR oleh Pakatan Rakyat. Kalau Anwar mahukan PKR bertanding di kawasan tersebut, Pas akan akur walaupun kerusi tersebut adalah kerusi mereka kerana jika menentang maka Pas akan dipinggirkan oleh PR. Pas dalam Pakatan Rakyat hanya sekadar menjadi pak angguk sahaja dan tidak boleh berbuat apa-apa.


BEGINILAH NASIB PAS YANG BERADA DI DALAM PAKATAN RAKYAT.



1 ulasan:

  1. Dah sampai masa PAS mengadakan satu kejutan memahat sejarah parti itu dalam negara. PAS cubalah bergabung jadi parti kompenan dalam BN, kalau taknak leburkan nama PAS tu.Begitu juga PKR, pujuk-pujuk tinggalkan parti alternatif itu masuk dalam parti induk BN. Dan cuba kita lakarkan kemenangan yang gilang gemilang dalam PRU 13 nanti dalam catatan sejarah Malaysia. Jom PAS......demi agama bangsa dan negara..

    BalasPadam