SELAMAT SEJAHTERA

Ahad, 11 Disember 2011

PKR INDERAMAHKOTA BAKAL KECUNDANG.



AZAN ISMAIL TIDAK LAYAK MENENTANG DATO SRI ADNAN YAAKOB.


Ahli Parlimen Indera Mahkota mencabar YAB Menteri Besar Pahang untuk bertanding di Parlimen Indera Mahkota pada PRU 13.


Cakap besar yang dilaungkan oleh Azan Ismail ini hanyalah cakap-cakap orang tidak tahu menilai diri sendiri.


Adakah saudara Azan Ismail sedar setakat mana kehebatan dan kekuatannya ?. Adakah beliau benar-benar mengambil berat tentang pengundi di kawasan ini ?.Dan sedarkah kenapa beliau di hantar ke negeri Trengganu untuik menjadi Pengerusi PKR Trengganu ?.


Bagaimana pula hubongan beliau dengan Dato Fauzi (Pengerusi PKR Pahang ), adakah hubongan mereka berdua baik atau sebaliknya ?. Dan sekarang kenapa bekas Pengerusi PKR Pahang (sebelum Dato Fauzi) ditugaskan untuk menjaga Parlimen Indera Mahkota ?.


Saya berharap, janganlah meletakkan harapan dan angan-angan yang tinggi sangat, dulu PKR menang dalam PRU 12 bukan kerana PKR kuat tetapi UMNO/BN bermasalah tetapi sekarang BN/UMNO sudah cukup bersedia untuk menentang siapa saja pada PRU13.


Kepada Sauadar a Azan Ismail, tak usahlah nak berangan untuk menentang Dato Adnan Yaakob, Jika BN meletak Dato Wan Adnan Wan Mamat pun, saudara Azan Ismail takkan menang.


INGATLAH WAHAI PKR, SEKARANG INI BN/UMNO SUDAH BERSEDIA KE MEDAN PERANG,TUNGGU DAN LIHAT AKAN KEBANGKITAN JENTERA DAN TENTERA BN/UMNO BAGI MENGHANCURKAN PENGKHIANAT BANGSA, AGAMA DAN NEGARA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan