SELAMAT SEJAHTERA

Ahad, 25 April 2010

TAHNIAH KEPADA BN














TAHNIAH


HULU SELANGOR MILIK BN.



Keputusan Pilihanraya kecil Parlimen Hulu Selangor telah memihak kepada Barisan Nasional yang telah mengalahkan calon PKR.



Dari segi moral, BN sudah dianggap telah dapat memulihkan sedikit maruah yang tercemar dalam pilihanraya umum ke 12 yang lalu.



PERSOALANYA ?. Apakah faktor yang menyebabkan BN menang dan PKR kalah ?.


Adakah kerana gagasan 1Malaysia telah benar-benar menyakinkan rakyat dan adakah pengundi di Hulu Selangor ingin memberi peluang kepada Dato Seri Najib sebagai PM membuktikan bahawa apa yang dijanjikan akan dilaksanakan ?.


Kalau dilihat keputusan pilihanraya umum ke 12, PKR mendapat undi 23,177 dan pada kali ini dalam pilihanraya kecil,PKR mendapat 23,272 peningkatan sebanyak 85 undi.


Bagi BN pula kemenangan ini tidak boleh menjadikan BN/UMNO duduk dalam keadaan selesa kerana jika dibandingkan dengan majoriti yang diperolehi dalam pilihanraya umum ke 11(2004) jauh bezanya. Persoalan yang timbul kemanakah pengundi -pengundi yang meyokong BN pada PRU ke 11(2004) dulu?. Adakah mereka masih lagi tidak yakin dengan keupayaan BN ataupun masih marah dengan UMNO ?.


Inilah yang perli difikirkan bersama oleh kepimpinan UMNO dan BN. Jangan kita leka dengan kemenangan ini kerana masih banyak lagi perkara yang perlu dilakukan oleh BN dan UMNO bagi menjamin kemenangan yang lebih selesa daripada apa yang dicapai di Hulu Selangor.


Apa-apa pun Tahniah sekali lagi kepada seluruh warga kerja, pejuang parti yang bertukus lumus manjalankan tanggunjawab bagi mencapai kemenangan ini.

1 ulasan:

  1. TAHNIAHHHHHHHHHHHHHHHHHH BN pegi jahanam PKR PAS DAN DAP parti parti retorik malaysia yang lain...kita semua sudah pulih dari kemamai dan terleka dek mainan dan pukau pembangkang .Rakyat terus bantu najib dan mahyuddin kerja keras supaya malaysia kito tak leh tersasul menjadi thailang dan iraq...selamatkan malaysia dari tangan Anwar

    BalasPadam